ترفند به کار رفته برای تحت فشار قرار دادن ترابی از سوی پرسپولیسی‌ها چندان کارساز نبود و بازتاب منفی برای این باشگاه در پی داشت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با فرشاد احمدزاده و ایجنتش داشته‌اند تا او یکی از گزینه‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشد. مطرح شدن این خبر با استقبال هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه نشد؛ چراکه آنها مهدی لیموچی جوان را به احمدزاده پا به سن گذاشته ترجیح می‌دهند. اما نکته جالب اینکه افرادی که از باشگاه پرسپولیس با احمدزاده وارد مذاکره شده‌اند، مدعی‌اند نیت‌شان این بوده که به نوعی ترابی را بترسانند که مبادا جایگاهش را در پرسپولیس با آمدن احمدزاده از دست بدهد.

به هر شکل این ترفند به کار رفته برای تحت فشار قرار دادن ترابی از سوی پرسپولیسی‌ها چندان کارساز نبود و بازتاب منفی برای این باشگاه در پی داشت.

گفته می شود ترابی پیشنهاد ۴۰ میلیاردی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را نپذیرفته است. رقمی معادل ۷۰۰ هزار دلار. واقعا تصور می کنید در خارج از ایران به این بازیکن بیشتر از این مبلغ پرداخت می کنند؟

کد خبر 861782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 0
    احمدزاده اگر بازیکن بود چرا از پرسپولیس رفت که بیاد
  • محمدبابایی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    تومدیریت باشگاه چه خبره بااین پول لیموچی ومحبی روباهم میتونیدبخریدکه آینده دارن ترابی عزیزماست ولی۲فصل گذشته فقط آخرفصل راه میفتاددیگه سنی ازش گذشته خواهشاکمی فکرکنید
  • سامان IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    البته ماطرفدارای پرسپولیس، ترابی رو از لحظ فنی واخلاقی خیلی قبول داریم ولی وقتی خودش مایل به همکاری نیست، با این پول میشه یه هافبک طراح خوب(حتی خارجی) خرید.
  • ۶۶۶۶۶۶ DK ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    افسوس که به بازیکنان به درد نخور و بی تعصب اینجوری پول می‌دهند و تازه ناز اون‌ها را هم می‌کشن تا قرارداد ببندند !!!
  • مصطفی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    چرا استقلال نتونه بازیکن پایه خودش رو محبی ک پدیده لیگ هست جذب کنه و پرسپولیس جذبش کنه عدالت کجا بود